Şu anda "CRM – Müşteri İlişkileri Yazılımı" sayfamızı inceliyorsunuz
Ana Sayfa \
 Hızlı Erişim
Hakkımızda

Hizmetlerimiz

Projelerimiz

Web Sitesi Referanslarımız

Tüm Referanslarımız

Video Galeri

Web Sitesi Paketlerimiz

Promosyon & Hediyelik Ürünler

Kredi Kartıyla Ödeme

Sosyal Medyada Bizi Takip Edin

Sıkça Sorulan Sorular

Müşteri Yorumları

Kariyer

Bize Ulaşın

CRM – Müşteri İlişkileri Yazılımı
Geri Dön

TURUNCU AJANDA - CRM

Müşteri Takip, Müşteri Temsilcisi Takip, Performans Takip, Personel Sicil Takip, Tahsilat Takip

Turuncu Ajanda, PROWEB'in kendi ihtiyaçları ve tecrübeleri doğrultusunda geliştirdiği özel bir CRM yazılımıdır.
Bu yazılım özellikle pazarlama ağırlıklı şirketlerde pazarlama organizasyonunu yürütmek için geliştirilmiş tek kelimeyle harika bir yazılımdır.

Turuncu Ajanda CRM ile yapabilecekleriniz;

- Müşteri temsilcileri, müşterilerle olan diyaloglarını günlük rapor şeklinde sisteme girebilmektedir. Turuncu Ajanda bu raporlar üzerinden verileri toparlamaktadır.
- Müşteri temsilcisi rapor giriş ekranında, müşterden aldığı işleri ve ödemeleri detaylı olarak işleyebilmektedir.
- Yönetici ve tüm ekip müşteri temsilcilerinin girdiği raporları tek tek okuyup okundu olarak işaretleyebilmektedir.
- Müşteri temsilcisi faaliyet raporu girişi esnasında açtığı tüm süreçleri sonradan takip edebilir, açtığı süreçleri kapatabilir.
- Müşteri temsilcisi başlattığı tüm işleri takip edebilir ve sonlandırabilir
- Müşteri temsilcisi bitirdiği tüm süreçleri ve işleri daha sonra inceleyebilir.
- Müşteri temsilcisi ve moderatör (yönetici) yapılan tahsilatları, yıllık, aylık günlük olarak listeleyip nereden ne tahsilat yapıldığını görebilir.
- Müşteri temsilcisi ve moderatör (yönetici) bir firmayla geçmişe doğru yapılan tüm görüşme, ödeme ve işleri takip edebilir.
- Faaliyet raporu giren her müşteri temsilcisi, müşteriler hakkında bilgi alanları "tıklayıp" ortak bir müşteri yorum bankası oluşturulur.
- Oluşturulan müşteri bilgi ve yorum bankasından veri çeken bir modül vasıtasıyla telefon başındaki sekreter müşteriye "bilgili" bir şekilde dönüş yapabilir.
- Toplanan müşteri bilgilerini süzgeçleyerek özel raporlar alınabilmektedir.
- Moderatör bitmediğini düşündüğü süreçlerin ya da işlerin kapama onayını vermeyip onların hep gündemde tutulmasını sağlayabilir.
- Turuncu Ajanda - CRM ile uzun zamandır görüşülmeyen müşteriler tespit edebilmektedir.
- Turuncu Ajanda - CRM ile en çok iş yapılan müşteriler tespit edilebilmektedir.
- Turuncu Ajanda - CRM ile en çok tahsliat yapılan müşteriler tespit edilebilmektedir.
- Turuncu Ajanda - CRM ile aylara, işlere ve müşteri temsilcilerine göre mükemmel bir tahsilat raporu alınabilmektedir.
- Moderatör iş kalemlerini fazlalaştırabilmekte ve detaylandırabilmektedir.
- İş yapan ekip, müşteri temsilcilerinin başlattığı işleri görebilmekte, gelen işleri bu şekilde takip edip, işin durumunu, işin bitip bitmediğini işaretleyebilmektedir.
- Yönetici, teknik ekibin önündeki tüm işleri görüp işlerin durumlarını takip edebilmektedir.
- Telefon başındaki pazarlama elemanlarının, sahadaki müşteri temsilcilerine yaptığı yönlendirmeler kayıt altında tutulmaktadır.
- Telefon yönlendirme kayıtlarından, telefon başındaki pazarlama elemanının ve sahadaki müşteri temsilcisinin detaylı performans raporları alınabilmektedir.
- Müşteri temsilcileri Hatırlatmalar ve Görüşme Hatırlatmaları bölümleriyle tüm işlerini kolayca takip edebilmektedir.
- Yönetici tüm personele Turuncu Ajanda - CRM ile talimat verebilmekte ve tüm personelin talimatları ne kadar yerine getirip getirmediğini tespit edebilmektedir.
- Şirketle ilgili tüm yönetmelik ve duyurular, Turuncu Ajanda - CRM üzerinden yapılıp, tüm personelin bu sistem üzerinden "güncel"i takip etmesi sağlanır.
- Müthiş bir istatistik ekranıyla sistemdeki birçok verinin istatistikleri alınabilmektedir.
- Başarı ve başarısızlık raporları üzerinden personelin sicili tutulabilmektedir.
- Personelin üstleri ve astlarından aldığı puanların %'lik ortalamasıyla, aylara ve yıllara göre personelin başarısı ölçülebilmektedir.

Program Satışı
Daha iyi müşteri hizmeti, artan bir performans ve iş kapasitesi ile gelişen bir firma olmak istiyorsanız bu CRM yazılımını satın alabilirsiniz.üncel fiyatlar için lütfen irtibata geçin.
 
 
Güncel Fiyatlar, Bilgi ve Demo İçin İletişime Geçiniz 


Sizlere nasıl yardımcı olabiliriz?
 
CEVAPLA